!!!؟؟!؟!

 

 

 

نعمت های خود را بشمار نه محرومیت ها را

                                                             ( دیل کارنگی )

                                               

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
همدل دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ب.ظ http://hamdellife.blogsky.com

سلام عزیزم مرسی از اینکه به وبلاگم میای . نظراتت منو خیلی خوشحال می کنه . وبت هم قشنگه ولی چرا اینقدر کوچولو کوچولو می نویسی دختر ؟؟!!!!!! (=

سلام همدل جونم

خیلی خوشحالم که به من سر زدی .

واقعا از صمیم قلب گفتم .

اگه میدونستم حتما بهم سر میزنی زیر پات فرش پهن میکردم !

باز ممنون دوست گلم

کهکشان دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:16 ب.ظ

سلام
بعد کلی سرو کله زدن بالاخره این هم پاسخ من که بعد از چند بار نوشتن دیگه فکر کنم رسید.نزدیک بود گیج و ویج بشم.
ممنون که انقدر حوصله به خرج دادی و همراه من و همدل با من می اومدی.
هیچ کدوم از شعر ها را من نگفتم.
و از نظرات قشنگی که برایم گذاشتی متشکرم.

سلام عزیزم

ممنونم که اومدی خوشحالم کردی .

مینا چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:12 ب.ظ http://2akonbemiram.blogsky.com

خیلی وقته پیش به وبلاگم سرزدی و برام پیغام گذاشتی، ازت ممنونم، خودم به همه اون چیزهایی که تو می گی اعتقاد دارم، اما غمم دریاست باید خیلی شناگر ماهری باشی که توش غرق نشی.
ضمناً وبلاگ رنگارنگ و شادی داری امیدوارم همیشه در زندگی شاد و سربلند باشی.

سلام دوست گلم
ممنونم که سر زدی خوشحالم کردی .

اما بدون که تو هم می تونی شنا گر ماهری باشی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد