زندگی

 

 

 

گرفتاری ها و مشکلات را بخش جدا ناپذیر زندگی بدانید .

                                                               (  آن لاندرز  )

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
کهکشان پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ب.ظ http://koochebekooche.blogsky.com

سلام.ببخشید یک سوال داشتم.می خواستم بدونم شما که چند وقت پیش به وبلاگ من اومده بودید و نظرات قشنگی را برایم گذاشته بودید آیاجواب من را دریافت کردید؟

سلام دوست خوبم .

خیلی ممنون که به من سر زدی . خیلی خوشحالم کردی .

چراغ وبلاگ ما رو روشن کردی .

بازم ممنون

اما متاسفانه من از شما جوابی دریافت نکردم .

منتظرت هستم . . .

یا حق

[ بدون نام ] یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ق.ظ

ببخشید
میشه بگین الان چی پاسخ من را دریافت کردید.

سلام عزیزم

منظورت چیه ؟؟؟

متن خاصی نوشتی ؟؟

من فقط همینی که نوشتی رو دریافت کردم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد