. . .

 

 

 

 

 

بخوان مرا

 

تا استجابت کنم تو را

 

. . .

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
یه دوست جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:52 ق.ظ

سلام
خیلی عالی بود بهتون تبریک میگم
موفق باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ب.ظ

آدما از آدما زود سیر میشن آدما از عشق هم دلگیر میشن
آدما رو عشقشون پا میذارن آدما آدمو تنها میذارن

..... دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ق.ظ

بی تو بودن کار من نیست، تا دلت نرفته برگرد
ما که راهمون یکی بود، چرا جاده ما رو گم کرد ؟
بغض تو با گریه من، با شکستن وا نمیشه
تا تو دستامو نگیری گم شدن پیدا نمیشه
جاده ها رو با خیالت رج بزن پای پیاده
فکر تنها موندن ما واسه هر دو مون زیاده
خودمو پشت سر تو توی این جاده کشیدم
ردتو نمیگرفتم به خودم نمیرسیدم
تو کنار من یه کوهی من کنار تو یه دریام
ما رو با هم آرزو کن ،با تو من، تمام دنیام

ترانه ی خلقت پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:16 ب.ظ http://taraneyekhelghat.blogsky.com

..... یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 ب.ظ

با دوست عشق زیباست
با یار بیقراری
از دوست درد ماندو از یار یادگاری.........!

... جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ب.ظ

____________***__*_**** ___________
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
______________* ___________________

سلمان پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ق.ظ http://remember.blogsky.com

سلام سیب سرخ
امیدوارم که حالت خوب باشه وهمیشه خوب بنویسی
این آدرس وب جدیدمه میخوام از نو شروع کنم
اگه تونستی به من سر بزن
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد